BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTEM (1)

BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTEM – Szkolenie 15.06.2018

Fundacja ,,Przedsiębiorczość” serdecznie zaprasza na szkolenie ,,BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTEM” które odbędzie się 15.06.2018 r. w siedzibie Fundacji od godz: 09:00-17:00 sala nr 10 I piętro.

Opis:

Wiedza na temat sprzedaży, procedur i schematów jest tylko jedną
ze składowych procesu sprzedaży, która najczęściej nie obejmuje czynnika ludzkiego, najważniejszego w relacji biznesowej, co z kolei przekłada się na brak efektów sprzedażowych, rodząc frustrację
i niechęć do podejmowania kolejnych kontaktów. Budowanie relacji
z klientem polega na tworzeniu pozytywnych związków, opartych
na wzajemnym zaufaniu oraz dopasowaniu stron sprzedaży.
Bez zbudowanych relacji trudno osiągnąć sukces na jakiejkolwiek płaszczyźnie. Należy pamiętać, że budowanie relacji, to proces składający się z wielu czynników, których świadomość wpływa na sukces w tych obszarach.

Szkolenie przekazuje cenne wskazówki jak budować długotrwałe relacje, które są podstawą w sprzedaży i w długofalowej współpracy

Adresaci:

  • sprzedawcy
  • przedstawiciele handlowi
  • managerowie zespołów sprzedażowych
  • specjaliści ds. sprzedaży

Program:

  1. Budowanie relacji z klientem / partnerem
  2. Dlaczego warto budować relacje oparte na zaufaniu, szacunku i zaangażowaniu
  3. Poznanie piramidy współpracy jako narzędzia
    do budowania długotrwałych relacji
  4. Poznanie typów klienta pod kątem budowania relacji – Poziomy Wartości
  5. Jak współpracować z klientem poprzez pryzmat wartości i potrzeb klienta
  6. Zasady zachowania w odniesieniu do osoby lub grupy, aby osiągnąć efekt
  7. Jak przekładać relacje na sprzedaż

Korzyści:

  • Rozwój umiejętności budowania i utrzymywania kontaktów z nowymi i dotychczasowymi klientami / partnerami biznesowymi
  • Rozwój umiejętności prowadzenia skutecznych rozmów sprzedażowych / ofertowych / motywacyjnych
  • Poznanie technik posługiwania się językiem korzyści indywidualnych
  • Poznanie mechanizmów podejmowania decyzji
  • Rozwój umiejętności, jak zbierać informacje by maksymalizować efektywność
  • Nabycie umiejętności w zakresie skutecznej komunikacji interpersonalnej
  • Poznanie prawdziwych potrzeb klienta
  • Poszerzenie grona klientów / partnerów biznesowych
  • Otwarcie na nowe rynki
  • Przebicie się przez tzw. „szklany sufit”

Czas szkolenia:

1 dzień – 8 godzin szkoleniowych

Szkolenie przeprowadzi: Wojciech Gabryelczyk:

zdjęcie wojtek

  • Certyfikowany Trener, Praktyk Biznesu, Coach
  • Przedsiębiorca
  • Doświadczony sprzedawca i manager zarządzający małymi
    i dużymi przedsiębiorstwami
  • Trener praktyk rozwoju zawodowego
  • 10 lat doświadczenia w szkoleniach praktycznych
  • Ponad 700 godzin sesji coachingowych
  • Realizator tylko praktycznych treningów i warsztatów

 

 

Odpłatność:

397,00 zł brutto/za osobę

Formularz-budowanie relacji

Oferta 2 Budowanie relacji i wypalenie zawodowe

Strona główna Aktualności BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTEM – Szkolenie 15.06.2018
Menu
Menu