Referent

  • Pełny etat
  • Żagań
  • Opublikowane 6 lat temu

PAŃSTWOWA SZKOŁA MUZYCZNA I i II STOPNIA IM. HENRYKA WIENIAWSKIEGO

ul. Pomorska 14, 68 - 100 Żagań,

 

Wykształcenie:
średnie zawodowe lub ogólnokształcące

Wymagania:

  • komunikatywność i umiejetności współpracy w zespole,
  • umiejetności sprawnej organizacji pracy oraz pracy w zespole, umiejetności pracy pod presją czasu,
  • doświadczeniew pracy na samodzielnym stanowisku,
  • umiejetności śledzenia zmian w przepisach oraz interpretacji prawa,
  • umiejetności redagowania wewnątrz zakładowych aktów prawnych,
  • umiejetności kontaktowania sie z dziećmi, rodzicami i innymi pracownikami Szkoły,
  • dyspozycyjność, komunikatywność,
  • znajomość pracy w sekretariacie szkoły artystycznej,
  • doświadczenie w pracy administracji publicznej

Wymagane dokumenty:
1.List motywacyjny,

2.Curriculum vitae – życiorys,
3.Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
4.Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5.Oświadczenie o niekaralnościprzeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestepstwa karne skarbowe,
6.Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.

Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, poczta, inny – Wymagane dokumenty (w zaklejonej kopercie) zawierające: adres do korespondencji, adres
e – mail, numer telefonu, należy składać osobiście w Sekretariacie Szkoły lub za pośrednictwem poczty na adres Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st., ul. Pomorska 14, 68 – 100 Żagań,
z dopiskiem: ” Dotyczy naboru na stanowisko referent”

Termin składania dokumentów: 18.12.2017 r.
informacje na stronie www.psmuza.zagan.pl, Godziny : 8:00-14:00

Aby ubiegać się o pracę wyślij nam informacje o sobie na psmuza@wp.pl

Skorzystaj z webmaila: Gmail / AOL / Yahoo / Outlook

Menu
Menu