Referent ds. Obsługi Klientów

  • Pełny etat
  • Żary
  • Opublikowane 9 miesięcy temu

Enea S.A

Wymagania:

  • Wykształcenie co najmniej średnie, preferowane wyższe;
  • Doświadczenie przy bezpośredniej obsłudze Klienta;
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera;
  • Mile widziana znajomość języków obcych.

Do najważniejszych zadań należeć będzie: 

  • Przygotowywanie i zawieranie/aktualizacja umów sprzedaży, dystrybucyjnych i umów kompleksowych;
  • Rozwiązywanie umów sprzedaży, dystrybucyjnych i umów kompleksowych;
  • Realizacja działań marketingowych;
  • Składanie ofert sprzedaży energii, usług kompleksowych i usług dodatkowych z oferty Grupy Eneaw zakresie przyznawanych kompetencji oraz określonych zadań;
  • Utrzymywanie pozytywnych kontaktów z Klientami w celu realizacji zakładanych wskaźników ilościowych i jakościowych;
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów oraz ich satysfakcji;
  • Udzielanie odpowiedzi na zapytania Klientów w zakresie ofert i usług świadczonych przez Grupę Enea;
  • Wyjaśnianie kwestii związanych ze świadczoną Klientowi usługą oraz płatnościami.

Oferujemy: 

1) umowę o pracę

2) pakiet świadczeń pracowniczych

3) szkolenia

4) pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

Przewidywany termin zatrudnienia: styczeń 2018

Kandydaci mogą przesyłać oferty drogą elektroniczną na adres: rekrutacje.centrum@enea.pl , w terminie do 12.01.2018 r. W tytule korespondencji proszę zamieścić dopisek „321 – Referent ds. Obsługi Klientów – Żary”. 

Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Załączając swoje CV prosimy o dopisanie klauzuli: „Zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. nr 133 poz. 883 wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”.

Strona główna ogłoszenie Referent ds. Obsługi Klientów
Menu
Menu