Asystent-/ka ds. księgowch
ALIGO-TOM SP. Z O.O.
Poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent-/ka ds. księgowych
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Tworzenie i przepływ dokumentacji;
Ewidencja i prowadzenie korespondencji firmowej;
Przygotowanie płatności, monitoring należności, wyjaśnianie nieścisłości;
Kompletowanie, należyte przechowywanie i archiwizowanie dowodów księgowych;
Dbałość o płynny i terminowy przepływ dokumentacji księgowej;
Ścisła współpraca z księgowością;
Prowadzenie kasy gotówkowej
Księgowanie wyciągów bankowych oraz raportów kasowych
Wprowadzanie dokumentów do Rejestrów VAT
Oczekiwania:
Wykształcenie minimum średni, mile widziane ekonomiczne
Doświadczenie w pracy biurowej
Samodzielność i dobra organizacja pracy
Znajomość pakietu MS Office
Oferujemy:
Zdobycie doświadczenia zawodowego
Praca w miłej atmosferze
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania CV na adres: biuro@aligo-tom.pl
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ALIGO-TOM SP. Z O.O. moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych tj. Dz. U. z 2016 r. poz.922.
Przyjmuję także do wiadomości, iż osobie wyrażającej zgodę na przetwarzanie jej własnych danych osobowych przysługuje prawo kontroli przetwarzania tych danych, w tym także prawo do ich poprawiania”
Administratorem danych osobowych, przetwarzanych w celach rekrutacyjnych, jest ALIGO-TOM SP. Z O.O., SERBSKA 4A, 68-200 ŻARY
Aby ubiegać się o pracę wyślij nam informacje o sobie na biuro@aligo-tom.pl