FRIS plakat

FRIS® w zarządzaniu zespołem i kontaktach z klientem – warsztaty

Każdy właściciel firmy, odpowiedzialny szef, kierownik, lider marzy o efektywnym i zaangażowanym w pracę zespole. Dzięki temu może realizować ważne dla organizacji cele.

A przecież w firmie tak dużo się dzieje.

Rekrutujemy pracowników, organizujemy pracę, wyznaczamy priorytety, dobieramy grupy do zadań i ludzi do zespołów. Rozwiązujemy konflikty, oceniamy pracę, przeciwdziałamy wypaleniu zawodowemu. Sprzedajemy usługi i produkty naszym klientom. I jeszcze dbamy o spójność wartości i postaw w naszej rozwijającej się organizacji.

Wykorzystanie danych z FRIS® pozwala na przemyślane i dopasowane do rzeczywistych predyspozycji pracowników zarządzanie talentami w organizacji. Daje też możliwość zobaczenia różnorodności zasobów ludzkich, jakimi organizacja dysponuje, a jakie warto pozyskać.

Jest to bezcenna baza do opracowania projektów rozwojowych w firmie. To doskonałe narzędzie pomagające w pracy z klientami, pracownikami i członkami zespołu.

 

Dla kogo?

Przedsiębiorców / Liderów zespołów  / Specjalistów HR

 

Dlaczego warto wprowadzić FRIS® do organizacji?

  • Wysoka wartość i użyteczność informacji
  • Łatwe przełożenie na codzienne sytuacje
  • Wspólny, zrozumiały język
  • FRIS® jest prosty, praktyczny i polski
  • Warsztaty FRIS® to angażujące doświadczenie
  • FRIS® otwiera oczy na różnorodność Stylów Myślenia i Działania
  • Zwiększa efektywność działań w zespole
  • Podnosi efektywność komunikacji, sprzedaży i zarządzania

 

Dzięki FRIS®?

 

  • Łatwiej rozpoznasz predyspozycje członków zespołu i odpowiednio nimi pokierujesz
  • Umiejętniej poprowadzisz pracowników i lepiej dobierzesz ludzi do zespołu
  • Zniwelujesz konflikty w zespole oraz bariery komunikacyjne między pracownikami, a tym samym poprawisz atmosferę w grupie
  • Poznasz Style Działania – pozwoli to na określenie, w jaki sposób wspólnie i świadomie podniesiecie wyniki
  • Poznasz także Style Myślenia, co usprawni proces odczytywania informacji i zarządzania całą grupą
  • Zbudujesz zmobilizowany zespół pełnego motywacji

 

  • trakcie szkolenia dowiesz się:
  • Czym są Style Myślenia i Działania FRIS®
  • W jaki sposób Style Myślenia i Działania FRIS® wpływają na komunikację
  • Jak reagować na wchodzą w konflikt i oporują poszczególne Style
  • Jak dopasować metody sprzedaży i reklamy do klienta według Stylu Myślenia

 

Termin i cena:

  • Termin: 13 wrzesień 2019 od 09:00 do 13:00
  • 410 zł/os. ( maks. 16 osób) ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA !!!

W cenie:

  • Warsztat (4 h zegarowe)
  • Dwie trenerki
  • Dodatkowo uczestnicy szkolenia mają możliwość zakupu usługi z rabatem 30%. Rabat obejmuje takie usługi jak:
    • Raport i Analiza FRIS®
    • sesje coachingowe
    • sesje storytellingowe
    • konsultacja w aspekcie międzykulturowym
  • Komplet dokumentów dostępnych poniżej, należy wypełnić do 10.09.2019 r. i dostarczyć osobiście lub mailowo na adres:: kaczmarczyk@fundacja.zary.pl

Formularz zgłoszeniowy

szkolenie lista obecności obowiązek informacyjny

zgoda RODO

TRENERZY PROWADZĄCY WARSZTATY:

  1. Swietłana Listopadska

Swietłana Listopadska zdj.

Certyfikowany trener FRIS®, AFT Certified Leadership Coach, trener kompetencji międzykulturowych. Przedsiębiorca z 20-letnim doświadczeniem. Od 2016 członek SIETAR (Society for Intercultural Education, Training, and Research). Trener dramy oraz metody “Dialogue and Conflict Transformation”. Aktywny uczestnik “Human Library Organization”.

 

WYKSZTAŁCENIE

Absolwentka Instytutu Przedsiębiorczości „Strategia” na Ukrainie, kierunek ewidencja i audyt, oraz Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, studium podyplomowe rachunkowość finansowa. Aktywnie rozwija swoje kompetencje zawodowe poprzez uczestnictwo w warsztatach, kursach
i szkołach trenerskich.

 

DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE

Posiada 20-letnie doświadczenie w edukacji dorosłych i młodzieży. Właściciel pierwszej na Dolnym Śląsku szkoły języków słowiańskich oraz biura tłumaczeń. Zwolennik praktycznego podejścia w zarządzaniu zespołem i projektami.

 

Ukrainka z ponad 20-letnim doświadczeniem adaptacji w Polsce. Wspiera polski biznes w szerokim zakresie poprzez tłumaczenia, konsultacje językowe, przygotowanie międzykulturowe do pracy lub do prowadzenia biznesu w krajach byłego ZSRR. Opracowuje plany kompleksowego wdrażania pracowników z innych krajów w polskich przedsiębiorstwach. Od 2017 ekspert i przedstawiciel kultury ukraińskiej w projekcie „Human Library Organization”.

 

Łączy w sobie dwukulturowość (PL i UA), trenerskie doświadczenie, znajomość specyfiki krajów byłego ZSRR oraz umiejętność przekazywania skomplikowanej wiedzy prostymi słowami. Trener-praktyk, integruje wykorzystanie gier, metody storytellingu i dramy w pracy warsztatowej.

 

Współpracowała z takimi firmami jak: NGK Ceramics Polska Sp z o. o. na zlecenie Vademecum – Konferencje i Szkolenia Sp. z o.o., Toyota Motor Manufacturing Poland Sp. z o.o., Getin International S.A., Wyższa Szkoła Bankowa dla Executive MBA – Business Trends, Bonduelle Polska S.A. na zlecenie Value Plus, Stowarzyszenie „Diversja”, Stowarzyszenie „W tonacji serca”, Fundacja na Rzecz Studiów Europejskich, RCWIP (Żywa Biblioteka Wałbrzych), Qubus Hotel Management Sp. z o.o., Deuta GmBH, Kerry Polska Sp.
z o.o., Dolnośląski Urząd Skarbowy, Karkonoski Park Narodowy, PH Key Sp. z o.o., Agencja Celna DTA Sp.
z o.o., Amrest Sp. z o.o., PPW „ARAJ” Sp. z o.o., GRACO N.V., Centrum Integracji Społecznej, UBC Logistyka Sp. Z o.o., SigmaKalon Deco Polska Sp. z o.o., Simpson Strong-Tie Sp. z o.o., itd.

 

OBSZARY SZKOLENIOWE:

  • Kompetencje międzykulturowe
  • Specyfika krajów byłego ZSRR
  • Adaptacja osób z innych kultur
  • FRIS® w edukacji
  • FRIS® w komunikacji i zarządzaniu
  • Warsztaty rozwojowe z użyciem storytellingu i dramy
  • Przygotowanie językowo-kulturowe dla kadry zarządzającej
  • Mentoring kulturowy i coaching adaptacji

2. Magdalena Falkowska-Ceran

Magdalena Falkowska Ceran zdj.

Jako trener specjalizuję się w szkoleniach z zakresu wystąpień publicznych z elementami storytellingu i autoprezentacji, komunikacji, relacji z klientem, umiejętności liderskich. Prowadziłam m.in. szkolenia dla kadry menedżerskiej z branży finansowej, hotelarsko gastronomicznej, dla pracowników administracji samorządowej, pracowników administracji państwowej, instytucji publicznych. Prowadzę indywidualne i grupowe treningi wystąpień publicznych.

Cytat, który mi towarzyszy: Zawsze wydaje się, że coś jest niemożliwe, dopóki nie zostanie to zrobione.”

Jako coach pracuję z klientami indywidualnymi w obszarze life coachingu, w tym z kobietami, rozwijającymi swój biznes lub planującymi założyć własną firmę. Wspiera mnie w tym moje wcześniejsze, ośmioletnie doświadczenie koordynatora projektów, w tym projektów adresowanych do osób zakładających własną działalność gospodarczą.

Z satysfakcją towarzyszę klientom podczas szukania najlepszych rozwiązań i realizacji ich celów. Wierzę, że każdy z nas ma możliwości większe, niż sam je postrzega.

Doświadczenie zawodowe

Przez 26 lat pracowałam w Telewizji Polskiej we Wrocławiu, gdzie przeszłam wszystkie szczeble kariery zawodowej od serwisowca, przez prowadzenie programów, przygotowywanie relacji filmowych, programów informacyjnych po bycie szefem redakcji i koordynatorem anten ogólnopolskich. Zarządzałam zespołem redakcji w sytuacjach codziennych i kryzysowych. Poprowadziłam prawie 2500 tysiąca programów na antenie regionalnej, w których przeprowadzałam m.in. wywiady z przedstawicielami świata biznesu, kultury i sztuki, politykami, ministrami, kadrą dydaktyczną wyższych uczelni oraz zwykłymi ludźmi. Drugie tyle programów przygotowałam do emisji. Moje wieloletnie, praktyczne doświadczenie medialne jest bazą do pracy z klientami w obszarze skutecznej autoprezentacji, wystąpień i storytellingu.

Przez ostatnie 8 lat pracowałam także jako koordynator projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Koordynowałam projekty wspierające przedsiębiorczość wśród kobiet.

Z tego doświadczenia korzystam w pracy trenera i coacha.

Uzyskane certyfikaty, akredytacje, uprawnienia

Jestem certyfikowanym trenerem (Pracownia Psychologiczna Elżbiety Sołtys. Jan Robert Sołtys w Krakowie).

Skończyłam Mistrzowską Szkołę Storytellingu Biznesowego Storytelling of Business Success. Program Mastermind.  Techniki narracyjne i pracę z metaforą wykorzystuję podczas pracy trenerskiej i sesji coachingowych.

Egzamin coachingowy zdałam na poziomie ACC w ICF (International Coach Federation). Dodatkowo ukończyłam Szkolenie Umiejętności Coachingowych COACHING CLINIC®- interaktywne szkolenie kompleksowo kształtujące praktyczne umiejętności coachingowe w kontekście biznesowym. Programowo dostosowane do potrzeb managerów wyższych szczebli oraz działów HR. Szkolenie poświadczone jest międzynarodowym dyplomem Coach U.

 

Nieustannie podnoszę swoje kompetencje. Zrealizowałam program rozwojowy akredytowany przez ICF pt. Coaching kariery – w poszukiwaniu dróg i możliwości. Posiadam także certyfikat z Racjonalnej Terapii Zachowania (RTZ) oraz certyfikat Praktyka metody POINTS OF YOU – metody bazującej na kreatywnej pracy ze słowem i obrazem.

Strona główna Aktualności FRIS® w zarządzaniu zespołem i kontaktach z klientem – warsztaty
Menu
Menu