Sales of Customer Important Things – projekt szkoleniowy w obszarze sprzedaży B2B – rozpoczynamy rekrutację
Fundacja „ Przedsiębiorczość” we współpracy z firmą Gabryelczyk Business Progres, zapraszają na otwarte szkolenie SOCIT.
Czym jest SOCIT?
Sales of Customer Important Things – projekt szkoleniowy rozwijający u handlowca kompetencje w obszarze sprzedaży B2B. Pokazujemy jak zarządzać procesem sprzedaży u klienta i jak z nim rozmawiać, aby nam zaufał.
Podczas szkoleń uczestnicy dowiedzą się jak budować komunikaty i prowadzić proces sprzedaży oraz jak nim zarządzać, biorąc pod uwagę różnych rozmówców.
SOCIT to projekt szkoleniowo – doradczy wypracowany na podstawie metodyk zweryfikowanych w praktyce.
Szkolenie składa się z II części po II moduły tematyczne:
Zakres I części
- Moduł I i II:
W tej części handlowiec dowie się dlaczego jego produkt dla klienta jest zmianą i jakie postawy w związku z tym może prezentować klient. W połączeniu z modułem II na szkoleniu dowiesz się jakie są typy klientów, jak reagują w różnych sytuacjach i co musi się wydawać aby móc nawiązać skuteczną relację i jak prowadzić proces w taki sposób aby ktoś nam zaufał.
Zakres II części:
- Moduł III i IV
W tej części SOCITu poznasz praktyczne kwestie związane z inicjowaniem kontaktów ( cold calling) tak by klient od początku był zaangażowany w proces i aby Tobie dobrze się pracowało.
Rozszerzenie tematu o techniki wywierania wpływu i perswazji pozwoli na skuteczne budowanie komunikatów sprzedażowych.
Efekty po projekcie SOCIT
Po zakończonym szkoleniu uczestnicy:
- bez trudu poprowadzą proces sprzedaży z różnymi typami klientów,
- z łatwością zbudują skuteczne komunikaty sprzedaż owe dostosowane do osób z różnych działów danej organizacji,
- zdobędą nowe umiejętności sytuacyjnego zastosowania technik sprzedaży.
Od tego momentu handlowcy będą mieli silne poczucie kontroli nad procesem sprzedażowym, co przełoży się na:
- skrócenie procesu sprzedaży w czasie,
- nawiązanie trwałej i skutecznej relacji z klientem–taki klient wraca,
- wyższą motywację wewnętrzną handlowców = efektywność.
Więcej informacji na temat projektu, załączamy w prezentacji.
TERMIN: cz. I: 5-6.03.2020 cz. II: 2-3.04.2020
KOSZT: 1.400 zł netto – 4 dni
Zainteresowane osoby, prosimy o wypełnienie formularza i dostarczenie osobiście do siedziby fundacji przy ul. Mieszka I 13, 68-200 Żary, pok. nr 15 bądź drogą elektroniczną na adres szuscicka@fundacja.zary.pl w terminie do dnia 27.02.2020
Przypominamy ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA !!!
Formularz dostępny w załączniku poniżej.
Program szkolenia – oferta