Niepowtarzalne warsztaty dla liderów – Storytelling w biznesie, tylko u nas !!!
STORYTELLING W BIZNESIE
Każdy z nas zastanawia się co to jest Storytelling a więc budowanie więzi klienta z marką za pomocą opowieści, to jedna z najskuteczniejszych technik w marketingu. Problem w tym, że chociaż stwierdzenie „ludzie lubią słuchać historii” ociera się o banał, to wciąż wiele marek nie potrafi tego odpowiednio wykorzystać. Na szkoleniu wyjaśnimy, co to jest storytelling i dlaczego warto snuć ciekawe opowieści.
Celem szkolenia jest:
- Umiejętność opowiadania to podstawowe narzędzie prawdziwego przywódcy, kogoś, kto potrafi zmobilizować innych do nadzwyczajnego wysiłku.
- Dobrze opowiedziana historia zapewnia liderom kluczową korzyść – istotną przewagę na dzisiejszym konkurencyjnym rynku. Dobra narracja potrafi przekonać klientów, pracowników, inwestorów, że twoja firma, produkt lub pomysł, pomogą im odnieść sukces.
- Umiejętność władania opowieściami podczas biznesowych prezentacji ułatwia odbiór treści na głębszym poziomie. Opowieści to jedna z tych sił, które niebywale inspirują i zachęcają nas do działania. Storytelling to sztuka opowiadania ciekawych i przekonujących historii.
Ramowy program usługi
Podczas zajęć uczestnik pozna i podczas warsztatów przećwiczy w praktyce następujące elementy:
- Schematy opowieści: monomit, PPR, schematy mitów biznesowych, podróż bohatera.
- Na czym można oprzeć opowieść w biznesie?
- Zasady tworzenia tzw wirusowych opowieści,
- Zasady tworzenia opowieści dla prezentacji na żywo i zasady tworzenia opowieści w tekstach marketingowych.
- Sposoby na wywoływanie fascynacji (produktem, marką, człowiekiem) i jej wykorzystanie w procesie tworzenia opowieści.
- Antagonista, Protagonista i główny bohater – sposoby tworzenia użycia głównych rywalizujących ze sobą postaci i ich reprezentacja w opowieści biznesowej.
- Koło Archetypów i stereotyp postaci występujących w opowieściach.
- Określenia Archetypu marki i związanego z tym typu opowieści.
- Rodzaje emocji. Funkcje emocji i sposoby ich użycia.
- Jak stworzyć spójny świat opowieści.
- Jak wywoływać i konstruować konflikt w opowieściach.
- Jak władać tajemnicą, ciekawością i strachem w umyśle „słuchacza” opowieści.
- Jak uruchomić proces kreatywny by sprawnie tworzyć opowieści także na żywo.
- Jak sprawnie władać „Strzelbą Czechowa” i „Deus ex Machina” w opowieściach.
- Metafory, epifory i anafory w języku opowieści.
- Władanie czasem w opowieściach.
- sposoby dramatyzacji rzeczywistości,
- Jak i gdzie opowiadać opowieści?
- Marketing opowieści – Angażowanie konsumentów – narzędzia storytellingowe w Social Mediach.
- Każdy uczestnik otrzyma ewaluację swoich działań i czas na jej zastosowanie. Proces ten powtórzymy kilkukrotnie wykorzystując Systematyczność ze wzoru na sukces do ulepszania tworzonej opowieści i utrwalenia wiedzy.
Dla kogo?
- Właściciele firm, osoby zarządzające, managerowie.
- Przedstawiciele handlowi firm.
- Pracownicy działów kreatywnych i marketingu.
- Pasjonaci tworzenia opowieści.
- Osoby występujące publicznie.
- Osoby pracujące w turystyce i mające w obowiązkach:
- marketing i sprzedaż noclegów w obiektach turystycznych
- (hotele, pensjonaty, apartamenty, restauracje itp.),
- promocję atrakcji turystycznych (muzea, zamki, szlaki
- turystyczne, parki rozrywki, lokale gastronomiczne itp.),
- pracę z turystą – przewodnicy turystyczni, animatorzy czasu
- wolnego,
- pomoc turyście – punkty informacji turystycznej,
- autorzy przewodników turystycznych i historycznych.
Termin i cena:
Termin: 25 października 2019 roku
Cena: 390,00 PLN brutto
Komplet dokumentów dostępnych poniżej, należy wypełnić do 23.10.2019 r. i dostarczyć osobiście lub mailowo na adres: szuscicka@fundacja.zary.pl
- Formularz zgłoszeniowy
- Szkolenie lista obecności obowiązek informacyjny
- Zgoda RODO
TRENER PROWADZĄCY WARSZTATY:
Adam Pioch
Założyciel Poznańskiego i Pilskiego klubu Toastmasters. Zainspirował dziesiątki ludzi przemawianiem publicznym, czego efektem są liczne sukcesy i osiągnięcia Poznańskich klubów. Toastmasterowych oraz rozwój klubów w innych miastach.
Specjalizuje się w jednym z najbardziej wymagających podręczników w Toastmasters jakim jest Storytelling. Wiąże się to z wcieleniem się w różne postaci, prezentowaniem dialogów, jak i misternym tkaniem dramaturgii opowieści. Adam storytelling wykorzystuje w przemawianiu jak i w marketingu, ucząc swoich klientów tworzenia angażujących biznesowych opowieści dla potrzeb budowy firm.
Jest współautorem książki „Biblia e-Biznesu 2”. Przygotował 2 rozdziały w tym jeden o STORYTELLINGU! To ten obszerniejszy 🙂 Drugi rozdział to niespodzianka, pełna jak to mówią „mięcha”.
Tu ta pozycja:
http://helion.pl/view/88412/ksiazki/biblia-e-biznesu-2,biebiz.htm
Napisał opowiadanie umieszczone w 13 rozdziale książki „Narratologia” autorstwa Pawła Tkaczyka.
Stworzył własną markę szkoleń z tworzenia angażujących opowieści: Storytelling Power!
Pracował dla: ITS Education, Fundacja Obserwatorium Zarządzania, PZU SA, ASBIRO, Ecorys Polska,DEA Konsulting, IsecMan, ZART, Dom Szkoleń i Doradztwa, SEKA SA, BNI Polska, Collegium Da Vinci,WiseHead.
Szkolił pracowników: Allegro SA, Barenbrug Polska, Wyższa Szkoła Logistyki, Merlin SA, GPD Advertising, Dom Wydawniczy Medium, ArcelorMittal FCE, Home.pl SA, 3M Poland, TVIP, KGHM. Golden Line, ponad sto referencji od moich klientów:
http://www.goldenline.pl/adam-pioch
WYKSZTAŁCENIE
Wyższe – magister inżynier
Doświadczenie zawodowe
- Marketingiem internetowym zajmuję się od 1994 r.
- Publikowałem w latach 1997-2000 kursy budowy stron www w gazetach komputerowych.
- Certyfikaty: ACS – Zaawansowanego mówcy i ALS – zaawansowanego lidera – międzynarodowej organizacji Toastmasters International. Aktualnie Area Director w w/w organizacji.
- Współautor kompendium wiedzy o marketingu internetowym pt „Biblia e-biznesu 2” (rozdziały o storytellingu w biznesie i audycie stron www). Wydawnictwo Helion.
- Autor opowieści użytej w podręczniku do storytellingu pt. „Narratologia”. Wydawnictwo PWN.
- Szkoleniowiec od 2006 r. Autor szkolenia pn: „Storytelling Power – business & life”.
Doświadczenie w świadczeniu tego typu usług
- Praktyk, autor wielu opowieści, współautor książek.
- Wykładowca akademicki na studiach MBA uczelni: Yale University & WSB Wrocław, WSB Poznań, Uczelnia Łazarskiego (Architekci Marki), ASBiRO. Kierunki: Storytelling, Storytelling w biznesie, Architekci Marki, Marketing internetowy, Wystąpienia publiczne w biznesie.
- Ponad 6500 godzin szkoleń, konsultacji i mentoringów w świecie biznesu. Wielu mistrzów Polski w wystąpieniach publicznych uczyło się u mnie storytellingu.
Formularz-zgłoszeniowy-25.10.2019
szkolenie-lista-obecności-obowiązek-informacyjny
Storytelling – oferta sz.1 dniowe